Monday, May 9, 2011

Day 3 ; the 10 things that i hate about . . .

miley cyrus boleh tolong aku jawab nih! tapi dia ley kasi 7 jawapan je. hahaha. tengok-tengok ;P


okay geli sendiri! pffftttt~!! ;P saya bukan seorang pembenci tapi kalo nak list 10 benda yang dibenci tu boleh kott,..! ;
  1.  aku benci bila aku emo atau meroyan. Sebab biasalah bila emosi tak stabil, semua benda aku rasa useless, aku rasa tak bersyukur and fikir bukan-bukan. kadang-kadang aku rasa kenapalah aku hidup lagi ea? apa aku kena buat sebenarnya? astagfirullahalazim. cakap macam orang takde agama -,-
  2. aku benci bila orang busy body. haa, lantak dia la nak buat apa pon! dia kaco hidup ko ke? ko mati ke dia buat macam tu? ko buat hal ko sudah. busybody pasaipa tak taw. haihh.
  3. aku benci bila orang yang tak geti hormat orang lain. hello, show some respect, ko benci dia pon toksah la sampai nak mengaibkan orang. kalo nak orang hormat ko sila hormat orang lain jugak. heh.
  4. aku benci bila orang berlagak/ sombong. subahanallah, rezeki setiap orang tu lain-lain tak perlulah nak berlagak atau sombong dengan apa ko ade. bila-bila masa tuhan boleh tarik balik semua tu. ingat.
  5. aku benci bila orang tak berperi-kemanusiaan. tak kira la sesame manusia atau binatang. tolonglah jangan kejam sangat. kawal sikit nafsu tu. aku benci betol la orang-orang macam ni. haih. boleh emo ni.huu.
  6. aku benci bila nak keluar tak tau nak pakai baju ape. ini siyes guys, baju aku punyala banyak kat almari tu tapi bila nak keluar mesti tak tau nak pakai baju ape, rase macam semua baju aku dah pakai -,-
  7. aku benci bila keluar then tak tahu nak makan kat mana. ini pon siyes okay, penah rasa tak bila jalan-jalan tengok movie ke then time nak makan masing-masing, "eh aku tak kesah nak makan mane, ikot ko lah", "ntah ea, nak makan mane? aku follow je" tolonglah salah sorang decide lepastu jangan banyak komen. penat okay.
  8. aku benci bila merasakan "bad selendang day". aku benci bila tudung or selendang aku ni serabut. betol do. kadang-kadang aku pon rimas sampai rasa nak tanggalkan je. haih.
  9. aku benci bila aku geram. tak kesah la pasal ape pon. ko paham tak perasaan tak puas hati yang tak boleh nak lepaskan. last-last ko nangis sorang-sorang takpon jerit cam orang gila. haha. tapi siyes do. benci.
  10. aku benci bila aku tak tau nak buat ape. mana taknye wey, ko tak tau nak watpe then ko rase helpless gila. aarrgghh.. boleh mati macam ni. huuu.
 okay cukup kot ni, kalo ade lagi pon laen-laen kali aku boleh bagitau, takpon tanyela. bahaha. rajin kan aku update? you know why dont you? banyak sangat masa ni haaa. okbai ;P

    No comments:

    LinkWithin

    Related Posts with Thumbnails