Tuesday, January 11, 2011

entry tahun baru. 11111.xD

okay gila lambat 11 hari tahun baru aku. hahaha. maklumlah buzy siapkan thesis di tahun baru. orang semua dah hantar aku masih tinggal 30% lagi. maka usaha dilipat kali gandakan supaya dapat hantar jugak minggu lepas. fuhh. sampai demam-demam siapkan ok. puasa fb bagai. itupon sempat lagi nak sambut new year.  tak sedar diri betol. nasiblah dapat bos yang sempoi,. kita lak segan nak mintak cuti.huuu. apa-apa pon. langsailah sudah hutang lambat daftar subjek dan thesis. walaupon tak lah seperfect mana thesis tu,. namun aq bersyukur  sangat dapat siapkan.maka focus seterusnya; practical jela kan.

2010; kalau nak wat flashback nih, sumpah aku ley nangis terharu sebab 2010 adalah tahun yang berlalu terlalu pantas bagi aku. yang aku ley wat conclusion adalah tahun lepas aku belajar untuk SURVIVE. yup. walau macam mane aku rase nasib aku malang, helpless, pathetic, dan macam-macam lagilah,. aku still tak bunuh diri. atau ayat sopan sikit; tak give up.huhu. :) kadang-kadang nanges sampai penat pon tak boley setelkan masalah. disitulah guna kawan-kawan dan family yang sedia membantu. eicehh. jadi hargailah mereka. kadang-kadang tak semua orang boley tolong kita, dan kita perlu respect itu. setiap orang ade masalah sendiri dan cara nak setelkannya kan. mungkin usaha sendiri lebih baik,. atau SENDIRI itu lebih baik.* eh, maksud lain tuh;P

2011; mungkin tahun lepas aku terlalu ikot plan,.dan plan tak menjadi buat aku kelam kabut skit. maka tahun nih, let it go with the flow. yang pasti sampai bulan 3 nih aku setelkan practical aku dulu. alhamdulillah aku dapat bos dan ofismate yang sempoi and baik-baik. tak lah aku tertekan kat situ.huhuhh. dan bulan 10 aku bakal konvo insyaallah. maka gap tuh aku akan usaha cari kerja. tahun ni pon aku rasa temanya lebih kurang iaitu survive. tapi dalam konsep lebih meluas iaitu after studies life. peehhh..ahahahaa. macam maseh muda je nak pikir pasal ni sume tapi tulah. kehidupan. tak tunggu kita bila nak ready. nak tak nak.hidup mesty diteruskan ye dak? ;D

okay,.will update more later. masih mood tahun baru kan??? 
HAPPY NEW YEAR, have a wonderfool and awesome year ahead everyone;D

2011xD

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails