Monday, January 31, 2011

my 1st wishlist of the year dah tercapaii xD

kalo kamu rajen dan bijak. cubalah teka. ahahaha xD yang penting dah 5 tahun saya tunggu nak ganti yang lama tuh.dan ini rasaya memang lebih kepada kehendak daripada keperluan xP hewhew. jadi,.kepada rakan-rakan seperjuangan,..maaf la jika saya batak update status facebook, twitter, tumblr, dan foursquare. yakinlah benda ni kejap jee..t lame-lame saya bosan sudahh. xD oh,.oh,.sesape ada macam saya itu bak mai la bbpin,. jimat kredit saya;P apapun, alhamdulillah untuk rezeki yang ada nih >_< terima kasih kepada encik JPA dan duit mingguan PAMA.

next wishlist : LOMO CAMERA! saya taw ada yang murah je binatang nih. maka doakan saya gigih untuk kumpul duet lagi! ;P so. selamat tinggal january ~

 Blackberry Bold 3 ;)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails