Monday, November 8, 2010

people change.

What do you do when people whom you used to know-
well… you don’t know them anymore? At least not the way you used to?
They’ve changed.
I know people change. That’s their nature.

Macam manalah aku boleh lupa semua ni.

Itu kehidupan mereka.. 
Mereka mempunyai pertempuran  dan petualangan dan perjalanan mereka sendiri. 
Mereka sudah diletakkan di pelbagai tempat, dalam pelbagai situasi.
Jadi tentu saja di beberapa titik, mereka akan berubah.
Aku yakin aku sudah lalui peralihan dan transformasi juga. 
Aku hanya tidak melihatnya melalui mata orang lain di sekitar aku.
Aku perlu ingat bahawa aku bukan mereka, dan mereka bukan aku, 
And we have our own ways, and that’s okay.

Walau banyak benda buat aku jatuh, still banyak jugak benda buat aku bangun. Kadang kadang tak semua orang tak guna. Kadang kadang yang tak berguna pun berguna jugak. Takkan selalu nya kadang-kadang akan kekal 'kadang-kadang'. 'Kadang-kadang' tu kadang-kadang boleh jadi selalu.

5 comments:

mikhaelahmad said...

people don't change. we just don't know them enough yet.

echa said...

well, i guess they do. they have to sometimes.

reb@rn said...

yup. PeopLe do change... a lot~!!!!! Beberapa kerat je yAng masih sama.

Nazrin Saad said...

dan mungkin yang berubah itu adalah kita. mereka hanya gagal adapt dgn perubahan kita.

echa said...

dan aku masih rasa perubahan itu perlu agar yang berlalu terus berlalu.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails