Monday, October 18, 2010

langkawi #1

selesai sudah pengembaraan di pulau langkawi permata kedah. mencari data-data untuk thesis yang perlu disiapkan sem nih. cari responden, keliling pekan kuah ke pantai cenang. dah rasa cam penghuni tetap pulau okay. seminggu sumpah tak cukup masa nak dapat 100 responden. dan bukan mudah jalankan tugas sebagai numerator nih. dan ini bukan vacation.

tekanan dari segi fizikal dan mental juga lah antara 5 orang rakan-rakan yang terlibat sama nih. sama ada ko pentingkan data untuk thesis atau duit yang bakal ko dapat. huisshh dugaan wey. apa-apa pon kami dah cuba yang terbaik nak jalankan tugas tu. berpanas, berhujan, jalan jauh-jauh, kena marah semua adalah. nak nanges rasanya. tapi atleast masing-masing dapat pengalaman, memori untuk dikenang di masa akan datang. ceh. quality vs quantity. mana lagi penting? apa-apa pon, semua ni mengajar kami untuk bersabar dan menerima segala kelebihan dan kekurangan masing-masing. tak gittew?

eventhough lebey kurang 7 hari kat sana, last-last minit juga baru dapat shopping, itupon x banyak sebab kekeringan duit. jadi beli mana yang mampu je. huu. sekali lagi diingatkan ini bukan vacation. sobs.;( jadi kepada yang nak cokelat tapi tak dapat paham-paham la ea. dah pesan awal2 soh kirim duet skali an?hee.

gambar blom transfer. bakal di upload kemudian. itupon tak banyak. wuu. oh, oh,.. aku ade belajar satu lagu nih kat langkawi.fm. :

Kedah, Kedah pantang kalah
Walu sakit jatuh dan rebah
Bangun lantas semula gagah
Bajur lalu melintang patah:D

2 comments:

Nazrin Saad said...

alah, joyah. g langkawi bukan nk roger2. aku baru balik vacation situ.

area2 cenang ah gak. hahaha.

joyah, lirik lagu ang silap.

"bujur lalu melintang patah"

itu baru betul. lagu team bola kedah tu. ang jgn wat main noooo~~ =)

Aisyah Siti. said...

lorr.mne aq taw ko kt sne gak. klo x dah ley mtk tolong an.huhuh. salah na. t aq btolkn.hehe. aq taw.style ow ad lgu siap. kagum gue;D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails