Sunday, September 26, 2010

hari kelahiran dan wishlist.hee.

harini 26 september, genaplah aku 21tahun. huhu. setahun melangkah ke alam 20-an. aku rase level kematangan aq dah up sikit. boleh dibuktikan dengan jumlah jerawat di muka aku.bahahaa:P okay,. tak tahu nak ukur kadar kematangan macam mane. =_=" papepon. ramai kata aq mantain awet muda. nampak macam 16 lagi.yeay! hehee.

sikit pasal wishlist duniawi aku tahun ni. ni kira dalam masa setahun akan datang aku nak dapat benda-benda nih la kan.huu.
  1. since henpon aku ritu dah ilang, aku pasang niat nak beli henpon canggih sikit. so aku nak blackberry takpon iphone 4. peehh. tak dapat iphone bb tu pon jadilaa. *wishlist nih sugar daddy kat umah da dengar. harap-harap dimakbulkan yee.haha:D
  2. aku nak mp3! yang nih patut akak aku yang tunaikan.! dah 4 tahun dia janji weyy.huh.skarang orang dah pakai ipod laa.damn. tapi takpe. aku nak jugak.huu.
  3. aku mahu jam tangan baru! huu. before ni aku pakai casio sejak 5 tahun lepas. tahan lama weyy..mane ntah aku letak.. ntah tinggal kat umah ke ilang. tak lengkap hidup takde jam tangan.huk.
  4. aku nak boyfriend. siapa ley kasi?hahaha:P
duniawi sungguh kan!hee. tapi yang nombor 4 tu tipu jee. mane ley kasi-kasi ye dak? ingat anak patung ape.kalo ade jodoh adelaa..tak gittuw? :) papepon aku harap sangat tahun ni aku dapat siapkan thesis dengan jayanya! dan dapat tempat internship yang best kat jb tuh.huu.

kepada mama dan papa yang susah payah besarkan aku, hantar aku ke sekolah, bagi makan, duet dan segala pengorbanan untuk aku sampai sekarang dan akan datang ni. jasamu akan ku balas dengan kejayaan.insyaallah.

kepada family dan kawan-kawan yang sentiasa memberi support tak kira dari depan ,tepi atau belakang..terima kasih banyak. saya amat bertuah kerana dipertemukan dengan kalian. semuga perjalanan hidup kita diberkati.amin.

kepada yang sama tarikh lahir dengan aku diucapkan semoga panjang umur dan mendapat rezeki yang melimpah ruah. dan terima kasih banyak-banyak kepada mereka yang wish tak kira melalui telefon, fesbuk atau mesej.semoga doa kalian dimakbulkan :)

*rasa macam dapat award untuk kali ke 21.huhu.

1 comment:

miaishika said...

besh gilak wishlist ke3~~~hihi....
tgu r k~~agagaga

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails