Friday, September 3, 2010

cuai..cuai.. menjalang hari raya!

CUAI!
  1. aku sangat cuai. sangat sangat cuai. selalu terlupa letak kunci bilik kat mana. menyusahkan orang je. sampai duplicate 2/3 kali. jap g jumpa balik.hahaha. membazir jek. cuai gila kan:(
  2. ni handphone pulak hilang. tahulaa henpon muraahh. suka hati je tinggal2 kat mapley..takpon tercicir.. tak sampai sejam..cari balik tak jumpe~wuuu:( nasib ada henpon lagi satu,..tapi simkad xde. sayang gila no maxis tuh..walaupon baru setahun pakai.huhu. boleh guna balik number tuh.tapi tadi maxis centre nye sistem rosak lak. so tepaksa beli no lain dulu..huu. dulu pernah beli no celcom tapi malas topup..dah kena blok. satu lagi bentuk pembaziran!*kena tuka tajuk cuai dan pembaziran nih.*
arwah henpon~sape jumpe tolong pulangkan. nak sim je.huu:(

MENJALANG HARI RAYA!
  1. ramai yang dah balik kampung kan? aku dari semalam takde kelas. tapi gatal tak beli tiket awal-awal.kan dah kena tumpang orang.huhuh..patutla henpon ilang. ciss.
  2. tahun ni konon taknak wat baju raya laa. tak maw shoping banyak. tapi tengok cikit ape aku dah beli? baju raya dah 3 pasang oh tahun nih. ahaha. macam raya sakan je.padahal dok uma tengok tb abeskan kueh je kije aku.hee.:D
  3. Btw,.dah lama tak salam raya,..macam mana nak salam raya yang proper ea.? i mean ayat laen selain maaf zahir batin tuh..bosan laa.~huhuhu.
  4. papepon,.kepada yang terbaca entry nih..pulang ke kampung hati-hati kay. semoga selamat sampai rumah dengan selamat. yang baru nak shoping raya tu pon shoping la agak-agak. takmo membazir. huu. aku balik jb esok~ selamat tinggal bangii~!!!

2 comments:

diriku said...

he2..3pasang?raya sakan lah nt =]

echa said...

hahaha..sakan x sgt laa..byk kijee..wuu~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails