Thursday, April 15, 2010

tag dari momma sherahxoxo;D

ini tag dari partner saya.saya in relationship ngan dia. check out kat fesbuk:) kami bukan sahaja in relationship malah beliau merupakan momma saya. OMK,.in relationship dengan momma sendiri?? bukan sumbang mahram okayy.kami ada something in common..err..but one thing,.x lame lagi dia akan berubah status lebih awal dari saya..wuu~menci ko noks. tapi xpe,.i buat juga tag yu~

1. 5 org yg hidup kat dunia ni yg korang tak boleh lupe?
  • mama saya.
  • family saya.
  • bestfren-bestfren saya.
  • kawan tadika,skola rendah(SKPR),menengah(SDARY),teknik(TIJB),matrik(KMJ)dan of course uni(UKM)
  • dan semua yang kenal saya tak kira dimana jua anda berada..ewwaahh;DD
2. 5 benda yg korang sayang nak buang??

  •  laptop.hahahaha.sebab baru beli walaupun x canggih;P
  • henpon n70.henpon first beli guna duit titik peluh lepas SPM.hmm.orang da pakai iphone,..bb,..saya beralih ke paling murah lak.ohohoho;P
  • baju-baju saya. walaupon kadang-kadang pakai sekali due jek..or x penah pakai..tapi tetap sayang gila nak buang or kasi orang.hoho.
  • kad pengenalan saya.hahaha.matila nak buang nak jadi pendatang ke.
  • err..apa lagi? hmmm..buku-buku.sebab tu semua ilmu!*jawapan paling bernas;D*
3. TIGA benda yg korang impikan akan jadi kenyataan satu hari nanti ?


  •  menjadi graduan yang berjaya.
  • mempunyai career, kereta,rumah dan jejaka idaman.
  • menjadi isteri yang solehah dan ibu yg baik kepada anak-anak yang comel,baik,sihat,cemerlang,gemilang,terbilang err dan keluarga yang bahagia.PEHH*ini terbaeekk*
4. based on question 3,,why??
  •  hehe..ni nak jawab nih.sebab saya seorang student 2nd year sekarang dan bakal grade tahun depan(insyaallah) dan pastinya mahu jadi graduan yang sijilnya laku dimana-mana maka...*jawapan no 2 lak*
  • maka saya dapat memiliki career yang baek dengan gaji yang mahsyukk,,..so dapatlah beli kereta dan rumah idaman. begitu juga jejaka idaman...hidup dah stabil mestila dapat jejaka yang di idam-idamkan.hahha. kalo loser sgt soh mama cari sudeeyhh;P
  • heee..sape tanak kawen? lepas tu mesti jadi isteri kan? xkan jadi suami lak melainkan anda lelaki.haha. pastu mestyla dapat anak..comel,baik,sihat,cemerlang,gemilang,terbilang tu sume doa*amin cepat;P* dan tentunya keluarga yang bahagia dan harmoni.
*gila jaoh pandangan, impian, dan cita-cita aq nih.dah ko nak yang jadi kenyataan kan..haaa..ni WAJIB jadi kenyataan k.(nada siyes)hamek ko!!hamek koo!!*

5. tyme bukak lappy website pe yg selalu korunk buka dulu??

 UKM wifi log in page.hahahaha..siyess..-___-

6. 5 org yg korang nak tagged.
hehe.ini muka-muka yang rajin update blog;P-random ok.nak 5 kan;)sume geng ktr.hii.

2 comments:

sherah said...

haha mane de.aku single cam kau lagayy lah gedik!

Aisyah Siti. said...

hehehehehe..okayy love.gua bosan single.dang!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails