Friday, April 1, 2011

memoirs of internship~



4 bulan telah berlalu.
bermula dalam keadaan kelam kabut dan awkwardness.
dilalui dengan sharing, caring and lots of love,
diakhiri dengan pengalaman, kenangan dan senyuman :)

walaupun praktikal tak berbayar, tapi saya dapat elaun makan dari mereka. breakfast and lunch. hehee.walaupun penyelia saya perempuan, cerewet sikit tu biase laa, tapi dia paling sempoi pernah saya jumpa. balik kerja pon ada staf baik hati tolong hantar. kurang sikit beban saya. terima kasih.

and oh, report saya patut tulis dengan aktiviti menonton wayang hantu kak limah balik rumah, jalan-jalan window shopping, survey-survey kereta, makan tempat best, datang lewat dan pulang awal dan macam-macam lagi :D

4 bulan telah berlalu, pengalaman yang tak mungkin dapat di tempat lain. bakal merindui orang-orang di atas. terima kasih ;)

p/s: bakal rindu pakai baju kurung hari-hari dan naik turun bas juga! ouuh!xP

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails