Sunday, March 28, 2010

top(bukan bottom) n beautiful blogger bai!


1. Thank & link the person that gave you the award
waahh..saya ditagged sebagai beautiful blogger oleh miera hamie, fatin razali n nuralia shahida.terima kasih manyak-manyak laa..saya tak cantik mane pong.. muka manyak jerawat ni haa.. pipi pon tombam..mate raboon..uhuks. sorry lambat buat. been beezaayyy...

2. Pass this award to 15 bloggers you've recently discovered and think are fantastic.
err..rasa cam award ni da basi..tapi saya tag jela yee...
-syerah(momma kesayangan.kompem da dpt award)
-norie(twins yg nyanyi lagu"berdua lebih baik uolss" skng hoho.)
-topex(ahli bina badan yg chantek..opss)
-syafiq(adekku yg xley elak dariku yg dah lame x update blog.muahaha)
-widda(rajin wat tag tp mesty da wat tp saya saje nak tag.haha)
-kak ayeen(pon mesty da wat tag ni tapi saya tak ingat.hehe)
-fatin razali(my fellow teatermates c pemberi tag)
-miera hamie(junior kdo pmberi tag gak)
-aliaa syahida(kawan eka pmberi tag gak..hee)
-nadiatul amalina(c cantik manis kejutzz)
-huda lulu(pon da dpt award ni kann.wuuu)
-abg naz aka dollah(penah wat tag ke x? ntahhhahaa)
-fatin f.(kak fatin yang jarang berblogging sbb ..hmmmm)
-arixa xandaria(dah lame x berblogging..bz kot cikgu nihh..)
-atiqa arazmi(partner teater sayee)

3. Contact the bloggers and let them know they've won the award.
ehhe..kalo terbace entry ni wat la..kalo rajin..kalo x xpayah susah2..hohoh.siapa2 terasa dye cantik nak wat pon sila laahh;DD

4. State 7 things about yourself.
~1.saya adalah saya.
~2.saya seorang perempuan.
~3.saya seorang muslim.
~4.saya masih mencari cinta.hohoh.
~5.saya sayang mak saya.
~6.saya sayang keluarga saya.
~7.saya sayang rakan-rakan saya.:D sekian;))

2 comments:

Arixa Xandria said...

~4.saya masih mencari cinta.hohoh.

yeke? dah jumpe lom?
hehehhe..
thanks..
blog aku tak lawa pong~
hahhaa

Aisyah Siti. said...

hehehee..MASIH MENCARI lol.
sokayy.. u ttp chantek d mata i..ahha;D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails