Wednesday, August 4, 2010

melawat kandang babis.

firstly,..selamat menyambut bulan 8 kawan-kawan. kejap je dah bulan 8. next week dah puasa pulakk. adeh. nak citer cikit pasal lawatan ke kandang babi... okay bukan kandang babi tapi anak babi iaitu guinea pig...dan ade gak la beberapa binatang peliharaan lain. orang ni bela belakang rumah jek. akibat penyayang nye kawan-kawan aku terhadap babi-babi ni..mari kita saksikan gelagat membeli anak babis..hekhek.

tarikh : 30 julai 2010
masa : 4.00pm
tempat : ....,SELANGOR

ekspidisi mencari anak babis ini disertai oleh, ; aku, sherah, topex, kawan topex(sampai skarang tak taw name), syafiq, hanie n nazri. ketua rombongan ; ialah hanie n nazri coz dorang yang selalu ke tempat ni ntok ambik anak-anak angkat dorang. gigih betol anak mati beli lagi..penyayang gila an. motip utama kesini ; selain cuci mata tengok babi, pencarian anak untuk bapa tuggal topex n syafiq. topex anak dye mati gak. dasar tak pandai jaga anak. syafiq baru nak berjinak-jinak jaga anak sekor.



tadaa~syurga anak babis..sape gila anak babis mesti teruja..kecik besaw semua ade..huhuhu..

masing-masing pegang sekor..hehehe.

yang lapar..kita bagi makan.. bila lapar semua bising...haiihh..


yang paling kecik..da macam hamster okay.

ni yang besar,..bukan yang kaler biru tu yee..yang di tangan tu huh..

comel kaaaaannn~~!! huhu,,..chucky(anak babis sherah) pon aku tak berani nak pegang..disini aku beranikan diri huahua..ley bela pasni..haha.
okay next..binatang-binatang lain yang ada..

yang ni awang..angsa tu okay..penyambut kitorang..

ni landak..ade sekor je kot..baru nak bela agaknyee..

ni kandang kambing,.haa..sape-sape nak bela kambing lak an.

yang ni pasangan yang bawak kami,..ade hati nak bela kambing lak kot pasnih..huhu.

yang ni kandang rabbit lak..bulu lembut-lembut weyyhh..geram je tengok..


comeeeellll kaannnn ;D pasni agak-agak bosan dok umah ley bela rabbit lak an.hoho. makcik tu ade bela ayam gak..tapi bosan la nak ambik gambar ayam..ahahaha.

di hujung pencarian kami dapatlah kami menemukan topex n syapiq dengan anak-anak baru mereka..

syafiq dan meki.


topex bersama steado dan deado. jangan bunuh dorang lagi kay..mereka bukan kambing..huh.

sekian sahaja laporan lawatan ke kandang babi, agak-agak lepasni berminat jomla beli..seronok gak ohh. aku tunggu dok umah ti laa..senang sikit nak belaa.. sekarang nak layan chucky jee..heee:D

ini chucky..:)
more picture's on sherah's fesbuk.





          

4 comments:

Zulfahmi Abidin said...

comel2..aku suke babi yang pakai baju biru tuh..hehehe

nadiyaya said...

hahahaa.kau ngn sherah same je xtau name kawan topex tuh.meh aku gtau.yon name die.haha.

mikhaelahmad said...

sungai buaya di banting ke?

echa said...

famie:siott muu!!huhuh.

nadiyaya: oh yekee..lupe nak tnye ritu..ahahaha..thx;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails