Saturday, June 5, 2010

saya suke citer pasal weekend saya:D dan apa citer result?

hahahaha,..lihat tajuk entry,.yee..blog ini banyak entry pasal aktiviti-aktiviti weekend saya,.kenapa?
  1. sebab saya tak tahu nak tulis pasal ape.hee:P,.life saya bosan,.g class,balik,,tido,,makan,,tgk movie,,facebook,..boooriiingg~
  2. sebab cara cmni jela adek bradek or kawan baek saya dapat update pasal saya,..mereka rajin singgah blog buruk nih. saya malas nak calling2,.siapa yang terima panggilan dr saya kira bertuah la tuh..susahh oo~.so kat sini dapat la tau i'm doing fine or not..kan?
  3. sebab saya suka diari camtulaa..dulu ade buku diary ohh,..skarang kehidupan yang tak menarik ini usahlah di catat,.wat malu je.bahahaa.
  4. sebab saya malas nak update blog dah,..tapi ade kawan asek tanye "echa,.bila nak update blog? update laa,..update laa,..nak stalk ko nih.." hahahaa..lebey kurang camtu laa..soo,..hamek ko...pasal weekend pon best ape,..xpon tunggu lepas ni nak citer pasal mata, telinga, gigi...hoho..menarik kan??:D
  5. sebab ini blog saya,...suka hati saya lahh~btol tak?? tak suka jangan bace..LOL:P
  6. sebab saya tak ade sebab ke-6 :)
oh,.result untuk tahun 2 sem 2 dah keluar,.menghampakan.sangatt!! tapi saya tak larat nak depress lame-lame,..perasaan saya:
  • haihh tak guna ko jadi graduan UKM kalo pointer ko macam ni,,huwaaa:(( dah la UKM!! taw x perspektif org terhadap graduate UKM??
  • dah la amek course kritikal,..result pon kritikal..nak jadi ape seyy? rasa cam nak tuka course jew:(
  • adeh..saya rasa usaha tu macam ade,.tapi kurang tawakal kott. xpon mmg lecturer kedekut bagi markah!ciss!!
  • tapi risau gak,..lagi sikit je JPA boleh kena tarik,.nak hidup cane kalo xde scholarship? bapak saya kaya bini ngn anak je..sob3..
  • lagi satu risau nak cakap apa kat family?? mesty dorang ingat saya rajin jalan-jalan,,..buang duet..sebab tu je update kat fb ngn blog..mestylaa..xkan blaja pon nk citer kak oi??:( dah la jarang balik rumah sem ni..wuu~
  • dah la hidup takde bakat,..kalo pandai nyanyi ley jadi artis,..pandai reka something,..ley wat biznez..kalo tinggi ley jadi model,,,ini....bakat tido adelaa..hukhuk..:(
  • tinggal setahun lepas ni nak watpe? kije? sambung master? 2nd degree? kawen?.
haaiihhh..penat fikir kan,..so conclusion saya,..teruskan apa yang tgh buat sekarang nih,.hiburkan je hati yang lara ni dulu,.. usaha lagi selagi boleh,..kalo ade rezeki tak kemane ye tak? think positive abes dah ni,..*tgk nasihat diri sendiri:P..saya tak gtaw kat family lg pasal result,..malu kt org kampung aiihhh.,,:((

7 comments:

Nazrin Saad said...

jgn isau joyah.
lu leh jadi yuna.

jgn depress ah!

Aisyah Siti. said...

hahaha...depres sbb suara x sesyahdu yuna! damn!

Zulfahmi Abidin said...

amboi.dalam diam aku terkene jgk eak dalam karangan ko nie.hehe.takper.klu tk ckp ko tak update pon blog ko tuh.huhu..bdway...ko kene igt yg family 1st.bagi la tawu dorg.dorg layak tawu pasal bnde nie.and lagi satu..tak yah malu dgn diri sndri..bayang2 jer tuh. tuah ayam nampak di kaki.tuah manusia siapa yang tawu kan.wokey..gud luck echa.hv some fun k.kan dah abes exam tuh...:)

gr@wn said...

kAu xyAh risAu. Kahwin je orAng kaya nanTi. PasaL sTudy ni, go on je. (mEmang terUk)

Aisyah Siti. said...

famie: terase ke?hahaha. btw,thx,..nak gtaw,..tapiii,..tunggu dorg call dlu la..xtaw nk explain cane..huhuh. well..dat wat i've said,,..ad rezeki x kmana.hee.:)

jowin:hahaha,..nak cr org kaya satu hal ggak dow,..mne nk cr??huu..yeap,..tgk mne pegi an..thxx;))

HDS voice said...

perghh same r...sgt risau kowt nak cakap pe kat family.. dorang sah2 fikir xblaja sbb ntah pape tu je update kat fb ngn blog..huh

Aisyah Siti. said...

mira:btol2,..huhuhu..pasni nk kuo jgn citer kt mane2..hahaha..at least x smua;D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails