Saturday, January 30, 2010

tak boleh hidup tanpanya!

okayy. mak doowwnn..mak dowwnn...mak doowwnn!!! ada jaah harta-harta peribadi yang jahanam lately.. kenaaapppaaaa????
apakah dosaku???
salah ke aq taknak boross???!
huhuhu..okayy foinne. jpa dah masuk. tapi aq baru lepas ganti cece kepada atan(laptop). ohh..dan aq dah ade leman(camera). dan aq tak mahu ganti sonia(henpon) aq walaupun dah cacat. banyak kenangan ohh. banyak kali rosak pon sayang lagi okayy.lagipon yg rosak hanyelah chargernyaa. so motip nak ganti baru??huu.(mood kedekut).oleh kerana kedekut, aq terpaksa membiasakan diri untuk tidak berhenpon selama beberapa hari. dulu takde henpon ley jaa hidop..hahahahaha. so korang ada pape jgn mesej aq!! bagitau je kat fesbuk or ym.haha. jangan gayut depan aq!! ley buat aq emosi!! ciss! tapi itu la alarm clock aq!  tengokla dalam 2 or 3 hari nanti aq usahakan macam mane..deeeyymm!

apa lagi perlu aq ade? rumah(melampau sgt)? kereta(pendahuluan lepas ah..bulanan)? boypren(boleh beli ke).tengok. dah tak sempat nak wat entry pasal jiwa raga,cinta blablabla... x sempat nak pikiaq okayy!

oh baru sahaja menarik diri dari subjek yang ley wat aq putus kepala. sem depan kita jumpa okayy. so sem ni 20 unit sahajaa. go go echa go!!
gambar hiasan.


okay, bye. cintaku berakhir di january~~

2 comments:

Nazrin Saad said...

baru aku prasan.
ayt 1st entry ko yg sblm ni.

'charger laptop rosak pulak'

hahahahhaha, kebtln mgkin?

echa said...

ape yg kebetulan?hahahah..
tulahh...charger sume mrajuk ngn aq mungkin..huh.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails