Monday, November 16, 2009

kau.

kau. kisah kau harus wajib berhenti disini.
segala gambar dan kenangan perlu dihapuskan.
nama kau, aku taknak dengar lagi.
i had enuff about u.
tolong jangan ganggu hidup aku lagi.
oh entry yg ad kenangan kita pon akan aq delete.
lelaki semua sama. kau kata.
aku rasa lelaki mcm kau je mcm tu.
tak pernah hargai perempuan.
anngap perempuan murah.
mak ngan kakak kau tu bukan perempuan ke.
entahlah.
aq rase bodoh sangat sebab kenal laki mcm ko.
ini last. selamat tinggal!

13 comments:

ayap said...

wah.gimana ni dong.sudah harus mau wajib pula.
bingung gue.

echa said...

sebab wajib itu harus dibuat.klo tinggalkan dosa;)

Fatin Mazelan said...

itu terbaik!!!
harap beliau tidak ganggu aku juga jika dia yang kau maksudkan sama ngan orang yang aku maksudkan...agaggaga~

ayap said...

wah.fatin pun dah pndai cakap macam orang keling.syabas!

i <3 ecah said...

kuatkn smgt ecah..
i'm always bhind u..:P

echa said...

thx;))

wanie zulkifly said...

wanie zulkifly like dis post sooo mucchhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
awesome bebeh!! hahaha
u go girl!!!!
hahhaa
*aku buhsan!! bulan dpan pejal dpt gaji kite kuar lah....t kuntek2....hehehehe....*

echa said...

ahahahaha..
yea cik fasha sandha..gahahaha..
pape cntct jaaa k love:)

Zulfahmi Abidin said...

wt u hv done is wt u suppose to do.thats will gud for you echa.and
dont b afraid to have their replacement.double thumbs up echa.:)

farahaqilah said...

chill kak ecah!
fara support kamu!

echa said...

fahmi n fara : thx for ur support tho. ;)

reb@rn said...

shakespEar ada kata, "thEre was no such thing as good or bad, onLy minds make it so".

happy-happy, sudah~

(aku pun camTu gAk duLu. kakaka~)

echa said...

hahahaha..okay jowin~thx for the quote;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails