Tuesday, September 29, 2009

dilema dekad ke-2.





sebab, aq pon tak tahu ape jawapan dia.
sebab, aq tak tahu nak jawab a, b, c, atau d.
yang mana betol dan puaskan hati semua orang.
sebab,aq pon tak tahu ape aq buat ni betol ke salah.
sebab, aq sendiri keliru mana satu nak buat.
sebab, aq ni kadang-kadang tersalah pilih.
sebab, hati aq ni ade satu je.
sebab, kadang-kadang aq tamak nak semua jawapan
padahal boleh pilih satu je.
sebab, aq rase macam nak tinggalkan kosong je.
tapi aq takot kalo x jawab hilang markah.
sebab aq takot kalau x jawab satu nih je aq x dpt a.
sebab kalau boleh aq nk jawab e.
biar a,b,c,d sume x dapat. adil kan?
sebab, aq rase malu sangat x dpt jawab.
sebab, aq hanyalah aq.
dan aq bukan bijak pandai yang dapat pilih jawapan dengan tepat. 
sebab tu lah.


*dilema nak exam.haiih..





8 comments:

nosebleeding said...

amek e doe. cikgu tadika aku kata, "kalo kamu x dpt jbwb hitamkan je yang e. kompom betul". bahahaha

echa said...

hahahaa...aq jawab e kang dpt b doe.
haiihh...

nosebleeding said...

macamane tuh? kalo da tnde e dpt e r. len r kalo ko nk tande e, tetibe tgn skero, tnde b plak. bahahaha

echa said...

tgn x bedog. mate kabur. slalu salah plh..hahahahaa.

nosebleeding said...

dah tau power tggi, pkai r lense yg bersesuaian. perh macam pakar kedai optik plak aku...

echa said...

tgn x bedung.silap. power tu mkn lme mkn naek oh. xpe.kesilapan membawa kt ke arah kebenaran kot.hahahaha.

T.O.P.E.X said...

tu dia......
dah start meroyan

echa said...

baaahh~ xley watpa dah..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails