Tuesday, September 29, 2009

dilema dekad ke-2.





sebab, aq pon tak tahu ape jawapan dia.
sebab, aq tak tahu nak jawab a, b, c, atau d.
yang mana betol dan puaskan hati semua orang.
sebab,aq pon tak tahu ape aq buat ni betol ke salah.
sebab, aq sendiri keliru mana satu nak buat.
sebab, aq ni kadang-kadang tersalah pilih.
sebab, hati aq ni ade satu je.
sebab, kadang-kadang aq tamak nak semua jawapan
padahal boleh pilih satu je.
sebab, aq rase macam nak tinggalkan kosong je.
tapi aq takot kalo x jawab hilang markah.
sebab aq takot kalau x jawab satu nih je aq x dpt a.
sebab kalau boleh aq nk jawab e.
biar a,b,c,d sume x dapat. adil kan?
sebab, aq rase malu sangat x dpt jawab.
sebab, aq hanyalah aq.
dan aq bukan bijak pandai yang dapat pilih jawapan dengan tepat. 
sebab tu lah.


*dilema nak exam.haiih..





Saturday, September 26, 2009

make a wish!!

















_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_


pppphheewwww~~pppfffftt~tiup belon!hahahaha.;))*kek xde lol.

Thursday, September 24, 2009

mana korang hilang nih??


~special shout out for my deary high school best friend~
weeyyhh!!mane korang menghilang ohh..aq sangat rindu kalian okeyh..sangat2!! raya ni pon x jumpa..sob3..
fyi ktorg knal time form 4. at so called TiJB aka teknik jb.haha.(or teknik islam jb coz peraturan ketat cm skola ugame..kne pkai tdung agak labuh..pkai kain dalam..lipat tudung..laki pompan xley cmpur sgt ohh sumpah cm haram) haha..tp student dye ley thn hebat ohh..teknik 1st antara teknik2 lah an..skng x taw rank bpe lah..x amek taw..bahahaha..okey sambung citer..

kami sumi ni outsider..means x dok asrama la an..tp start form 5 zetie jd insider coz rumah dye jaohh..
sama2 di kelas 4/5 keusahawanan 1..ktorang major akaun lah an..yg len dok kehulu hilir bwk papan LK dorg kami bwk duit jaah..hahaha...

eh..siyes rindu!!!kami gila2 sama2...nangis sama2!! kne aim ngn mak nani sama2!! tdo dlm klas sama2..hahahaha...result spm pon lebey kurang ja...tp zetie lg hebat la an..hehe..
after spm aq,zetie n tqa dpt KMJ..quela dpt KMKN...br pk dok dpt blk sama..jd rumate bagai..haiiihh..tba2 tqa gatal nk tukar matrik sama ngn kembarnya qla..konon x dpt tdo lah..bencilah..

skarang zetie natasya(xtaw status) d UITM dungun..zakiah aqilah(sudah berpunya) d UDM..zakiah atiqah(single kot) d UPM..and aq(kompem single) d UKM la an..huhu..susah oh nk wat reunion sume ade..last kumpul ramai2 time reunion after matrik...then klo jmpe mesty ad yg kurang..huuu..cedeyhh...bila nk jmpe lg kawan2..aq sudah sangat rindu ohh~papepon hope kt dpt jumpa lg keyh..nk wat aktiviti gila kt cm dulu2..hihi..jgn lupa aq oh~syg korg!!muah3!!ni last gamba time reunion tuh..haaiihh..


zakiah atiqah, zakiah aqilah, saye;), zetie natasya. 

Tuesday, September 22, 2009

should i?

thinking of posting something..tapi too much explanation needed.. 
seronok menggoogle..tiba-tiba nampak gambar nih.



i think it's cool.oh, should i show him like this tomorrow??haha..haaaiihh..;)

Saturday, September 19, 2009

its time for raya ;)

yeah..its time for raya now.
so what we normally do is...ask for forgiveness.


Mata kadang tersalah pandang,
Telinga kadang tersalah dengar,
Mulut kadang tersalah ucap,
Hati kadang tersalah duga,
Kaki terkadang tersalah langkah,
Tangan terkadang tersalah cuit,
Minda terkadang tersalah andai, 
Tangan ku hulur Di hari Mulia, 
Maafkan segala silap yang pasti ada


~selamat hari raya aidilfitri~
~maaf zahir dan batin~


p/s: sometimes this happen only for raya. i mean..they still cant let go of what happen and still have their ego. why cant we just forgive and forget. start a new life with no hatred in our mind. peace people.;)


Thursday, September 17, 2009

Wednesday, September 16, 2009

Tuesday, September 15, 2009

ini, khayalan dan mungkin mimpi.

dan aku kata.:bikin hatiku maw pop!..haha."

jawabnya..:Lalu terpelanting dari dada dan jatuh bergolek-golek hingga ke Negara China, di mana seorang Posmen ganteng yang bercita-cita mahu menjadi angkasawan mengambilnya dan berkata: Syg, aku akan terbang ke angkasa dan turun kembali ke bumi semata-mata untuk kau. 


Dan sang posmen pun pulang ke rumah, meninggalkan surat menyurat yang dibawa dalam kantungnya, dan membina sebuah roket dari isi kandungan poketnya.


Dua belas hari kemudian dia pun sampai ke Bangi, dan dengan berdebar dia mengetuk pintu ittew, di tangannya hati tadi, yang berbungkus kemas dengan reben renda-renda berwarna pelangi..."


kenyataannya..hatiku yang telah pop tadi dah jatuh berkecai dan bersepah. serpihan-serpihannya pon susah untuk ditemui dan dicantum semula walau oleh seorang posmen yang ganteng sekali pon. dua belas hari lagi tiada posmen yang akan ternanti-nanti dan sanggup menghadiahkan hati tadi. biar aku kutip dan cantumkan sendiri sampai tangan berdarah. 


Saturday, September 12, 2009

buat gadis yg sedang bebal dan emosi tiba2.

eleh..bajet ang da disable comen n x kc komen kt chatbox kami xley wat entri sendiri la..??ahahhaha...
entri ko yg update macam status kt fesbuk nih..wat q sedih ohh~xmo nanes...xmo...
kalo ko rase nk nanes...kami sedia jd bahu...
kalo ko rse nk cerita kekusutan ko tuh..kami sedia dgr even x dpt bantu byk pon...
klo ko nk wat kije gila...kami rela join sama...ahahhaa....
aq rse ang emo pasai ikot kami emo...ahahhaha...plus ang pon ad masalah sendiri...
dun worry syg..kami ok je....ko mcm mane pon...kami ok je..kami taw ang syg kami...ehehhee...
dah2...kami nk ang yg dulu....alien!!!kembalikan gadis itu yg dulu....yg pandai aja aq menganjeng...
yg backup aq coz taw aq x salah....yg pemecah suasana sepi bilik ni...yg suka gedik2...yg ada confiden sperti waktu dia berucap kt dpn..yg suka gaduh ngn aq klo aq ckp salah..yg selalu ada topik nk cakap...dll...byk sgt ohh...aq x larat nk describe smua..balik eh..meh balik...xmo men lego sorg2...hahahahha;D
luv u babe..muahmuahmuah....*grouphugs*(tolak mat tepi)

p/s:aq masih ad 1 jam 45 minit jam utk mid sem calculus.ahahahaha

Wednesday, September 9, 2009

the story.



Broken dreams, broken dreams, 
hopin' some day you'll see me. 
Sky is gray, sky is gray, 
but I'm dancin in the rain. 
Live to sway, live to sway, 
will you remember my name? 
Live a lie, live a lie, 
why don't you ask yourself why? 

Don't you open your eyes? 

Only the moon, only the moon, only the moon, 
will hear my plea. 
Only the creatures of the night, 
will harmonize with me. 
Missed you so, missed you so, 
and I wondered if you know; 
The wind has blown me in this corner 
and it's hard to let go. 

That's the story, that's the story 
of you and me 

That's the story, that's the story 
of you and me


zee avi/koko kaina

dan kadang-kadang itu.

oh..aku hanya menyokong kata-kata yang
ini...
ini...
dan
ini..

sebab bencilah. tertipu dek kata-kata manis itu. padahal tips dye hanyalah "pandai mengampu"..
mari kita bereksperimentasi..ape jadi kalau berdiam diri?..demerit itu teruk sangat ka?eheks;PP

Wednesday, September 2, 2009

senyum;)


aku mampu tersenyum..
bila kalian tersenyum untukku..
semua memang pahit untuk ditelan..
tapi aku akan hadapinya dengan senyuman..
jangan risau..
terima kasih kerana sentiasa disisi..
dan emo bersamaku;)



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails